Tuotteilla, joilla on kuluttajaostolain reklamaatiosääntöjen lisäksi takuu, on tiedot tästä yhdessä tuotekuvausten kanssa kunkin tuotteen kohdalla. Takuu on voimassa Suomessa. Säilytä lasku aina, sillä se toimii takuutodistuksena. Jos olet maksanut muulla tavalla, sinun on säilytettävä sähköpostilla tavaran toimituksen yhteydessä saamasi kuitti, koska se toimii näissä tapauksissa takuutodistuksena.
Valitus
Kaikki Prisolo.fi tuotteet kuuluvat kuluttajaostolain valitussääntöjen piiriin.
Jos haluat valittaa tuotteesta ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: asiakaspalvelu@prisolo.fi. Muista liittää mukaan kuvaus vahingosta sekä kuvia ja mahdollisesti filmi.
Reklamaatiot tulee tehdä mahdollisimman pian ja viipymättä, kuitenkin viimeistään 2 vuoden kuluttua siitä, kun olet asiakkaana saanut tavaran fyysisesti haltuunsa. Jos tuotteen tai sen osien on tarkoitus kestää normaalikäytössä huomattavasti pidempään, aika on 5 vuotta. Ilmoitusaika ei voi koskaan olla lyhyempi kuin kaksi kuukautta siitä, kun kuluttaja havaitsi virheen.
Vian olemassaolo edellyttää, että se jäljitetään ostohetkellä. Tämä tarkoittaa, että vika ei saa johtua esimerkiksi tavanomaisesta kulumisesta tai väärinkäytöstä. Asiakkaan on 6 kuukauden kuluttua todistettava, että vika johtuu tuotteen viasta, ei ulkoisesta vaikutuksesta.
Mikäli huomaat asiakkaana toimitetussa tavarassa laatuvirheen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jotta voimme korjata virheen. Pyydämme myös ottamaan kuvan vaurioista. Jos vastaanotat vääriä tavaroita, on tärkeää, että niitä ei koota tai käytetä.
Kokoonpano/käyttöön otetut tuotteet katsotaan hyväksytyiksi. Tämä ei koske tapauksia, joissa vain kokoonpanon aikana on mahdollista nähdä, että väärä tuote on toimitettu.
Jos kyseessä on rekisteröity reklamaatio/takuutapaus, jossa vikaa ei voida todeta, sinulta veloitetaan mahdollisesti aiheutuneet kustannukset. Tämä koskee erityisesti tapauksia, joissa olet itse aiheuttanut vahingon, kuten esim. väärän asennuksen tai väärän käsittelyn vuoksi.
Jos valituksesi on hylätty ja olet eri mieltä asiasta, suosittelemme, että otat yhteyttä Suomen kilpailu- ja kuluttajavirastoon: https://www.kkv.fi/
Ylivoimainen este (Force major)
Prisolo ei ole vastuussa vahingoista tai viivästyksistä, jotka johtuvat laista, hallituksen toimista, mobilisaatiosta, sotatapahtumasta, takavarikointista, valuuttarajoituksesta, järjestelmävirheestä, virheestä tai alihankkijoiden toimitusrajoituksista, lakosta, työsulusta, boikotoista, saarrosta tai muista vastaavista seikoista, joko estää tai tekee outl1.se:n toteuttamisen vaikeaksi siinä määrin, että se voi tapahtua vain poikkeuksellisen korkein kustannuksin.
Kiistatilanne/Erimielisyydet
Kuluttaja
Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan Suomalaisen oikeudessa Suomalaisen lain mukaisesti. Prisolo noudattaa kuluttajariitalautakunnan päätöstä riita-asioissa.
Liiketoimintaa
Prisolo noudattaa ostolakia ja kuluttajasopimuslakia sekä voimassa olevaa EU-lainsäädäntöä kuluttajien ostoista. Lue lisää lainsäädännöstä ja oikeuksistasi Suomen kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajaportaalista. Riitatapauksissa Prisolo sitoutuu vapaaehtoisesti noudattamaan Kuluttajavalituslautakunnan suosituksia, jonne sinä asiakkaana voit kääntyä riidanratkaisuun. EU-sääntöjen mukaan voit halutessasi hakea myös Euroopan komission ODR-alustan kautta
Asiakaspalvelu
Onko sinulla kysyttävää tilauksestasi, reklamaatiostasi, peruutetusta ostoksestasi, käynnissä olevista kuljetuksista tai tuotteestasi? Voit lähettää sähköpostia asiakaspalveluun osoitteeseen asiakaspalvelu@prisolo.fi. ja vastaamme sinulle 24 tunnin sisällä arkisin.
Yrityksestä
Prisolo.fi ylläpitää Arc E-commerce AB, jonka Ruotsalainen rekisterinumero on 556945-4274
Yritystiedot:
Arc E-Commerce AB
Registreringsnummer (556945-4274) / ALV-tunnus / VAT ID: SE556945427401
Adresse:
Arc E-Commerce AB
Rekisteröintinumero (556945-4274) / ALV-tunnus / VAT ID: SE556945427401
Osoite:
Arc E-commerce AB
Box 3124
13603 Haninge
Ruotsi