Yksityisellä kuluttajalla on oikeus perua ostos 14 päivän kuluessa etäkauppalain mukaisesti. Peruuttamisoikeus alkaa siitä päivästä, jona kuluttaja vastaanottaa tuotteen (tai merkittävän osan siitä). Ilmoita meille sähköpostitse asiakaspalveluumme viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteesi vastaanottamisesta, jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi. Hyväksytyn peruutetun ostoksen tapauksessa hyvitämme sinulle hyvityksen välittömästi ja 14 päivän kuluessa siitä, kun ilmoitat meille, että olet katunut ostosta.
Kuinka käyttää
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@prisolo.fi., jos haluat peruuttaa ostoksesi. Jos haluat mieluummin kirjoittaa kirjeen, voit käyttää seuraavaa [pahoittelulomake] sen sijaan peruuttaaksesi ostoksesi, jolloin lähetät kirjeen meille. Kerro meille syy, miksi haluat peruuttaa ostoksesi.
Palauta tuote
Tuote on palautettava meille viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut, että haluat peruuttaa ostoksesi. Tuotteen tulee olla hyvin pakattu alkuperäiseen pakkaukseensa ja siihen liittyvään sisäpakkaukseen ja kaikkiin tarvikkeisiin. Viallisen pakkauksen aiheuttamat kuljetusvahingot veloitetaan sinulta asiakkaalta.
Palautusosoite ja operaattori
Tuote on palautettava meille viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut, että haluat peruuttaa ostoksesi. Tuotteen tulee olla hyvin pakattu alkuperäiseen pakkaukseensa ja siihen liittyvään sisäpakkaukseen ja kaikkiin tarvikkeisiin. Viallisen pakkauksen aiheuttamat kuljetusvahingot veloitetaan sinulta asiakkaalta.
Palautusosoite ja operaattori
Sinun on maksettava ja järjestettävä palautuslähetys itse. Palautuksia ei voi tehdä postiennakolla. Paketteja ei voi lähettää Box-osoitteeseemme, eikä niitä voi noutaa jakelupisteestä/postin lähettäjältä, vaan ne tulee toimittaa suoraan Prisolo varastoosoitteeseen.
Pyydä huolitsijaltasi/kuljetusliikkeeltä apua oikean kuljetuspalvelun valinnassa. Saat palautusosoitteemme, kun ilmoitat meille peruutetusta ostoksestasi. Säilytä palautuskuitti – muista, että olet itse vastuussa palautuksesta.
Lähetys on liian suuri palautettavaksi postitoimiston kautta
Joissain tapauksissa tilaamasi lähetys on liian iso postin kautta palautettavaksi, ja tällöin sinun tulee asiakkaana tilata kuljetus ja nouto valitsemallasi muulta kuljetusliikkeeltä kuin Postnordilta, esim. Schenker tai DHL. Ota yhteyttä suoraan rahdin kuljetusliikkeeseen , koska emme ole mukana tässä prosessin osassa.
Palautuksen toimituskulut
Palautuksen toimituskulut alkaen 5 €, mutta koska lopullinen toimitushinta riippuu tuotteen koosta, painosta, lähetyspaikasta ja valitsemastasi huolitsijasta, emme valitettavasti voi ilmoittaa kiinteää hintaa palautuksellesi etukäteen. Siksi muista, että tuotteen palautuskustannukset voivat olla huomattavasti korkeammat kuin esimerkkimme. Saat palautusrahtisi hinnan rahdinkuljettajalta, jonka valitset palautuksen hoitamiseksi.
Vaurioitunut tai ei täydellisessä kunnossa
Huomioithan, että jos tavaran arvo on alentunut sen vuoksi, että olet käsitellyt sitä enemmän kuin oli tarpeen esimerkiksi tavaran tutkimiseksi, meillä on lain mukaan oikeus vähentää arvon aleneminen hyvityksestä, jos katsomme , että palautettava tuote ei ole enää uudenveroisessa kunnossa ja tulee myydä käytettynä. Tämä pätee myös, jos alkuperäinen pakkaus on vaurioitunut tai puuttuu. Käytä aina kirkasta teippiä laatikon sulkemiseen. Muun teipin käyttö tarkoittaa arvon alenemista vaurioituneen pakkauksen vuoksi.
Prisolo.fi ei ota vastuuta kuljetusvaurioista palautuksen aikana. Varmista siksi, että pakkaat tuotteen hyvin, sillä useimmat kuljetusyritykset eivät ota vastuuta kuljetusvaurioista, jos pakkaus on riittämätön.ittämätön.
Virheellinen peruutettu ostos
Mikäli perutun oston peruutus ei kelpaa, sinulle lähetetään muistutus tuotteen noutamisesta, tämä tulee tehdä 3 kalenterikuukauden kuluessa muistutuksesta, muuten tuote hylätään. Jos haluat, että lähetämme tuotteen sinulle takaisin, useimmissa tapauksissa tämä voidaan tehdä toimituskuluja vastaan. Sellaisten tavaroiden vastaanottamisesta (ostoksen peruuttamiseksi) veloitetaan aina 40 € hallintomaksu, jota ei voida enää käsitellä peruutettuna ostoksena. Virheellinen peruutettu ostos voi olla esimerkiksi se, että olet ilmoittanut meille yli 14 päivän kuluttua tuotteen vastaanottamisesta.
Lähetystä ei noudettu
Lunastamattomia lähetyksiä tai lähetyksen vastaanottamisesta kieltäytymistä ei pidetä peruuttamisoikeuden käyttämisenä.
Maksa takaisin
Hyväksytyn peruutetun ostoksen tapauksessa hyvitämme sinulle hyvityksen välittömästi ja 14 päivän kuluessa siitä, kun ilmoitat meille, että olet katunut ostosta.
Yritys ja peruuttamisoikeus
Peruuttamisoikeus ei koske yrityksiä.
Täältä löydät peruutuslomakkeen. peruutuslomake.
Asiakaspalvelu
Onko sinulla kysyttävää tilauksestasi, reklamaatiostasi, peruutetusta ostoksestasi, käynnissä olevista kuljetuksista tai tuotteestasi?
Voit lähettää sähköpostia asiakaspalveluun osoitteeseen asiakaspalvelu@prisolo.fi. ja vastaamme sinulle 24 tunnin sisällä arkisin.
Yrityksestä
Prisolo.fi ylläpitää Arc E-commerce AB, jonka ruotsalainen rekisterinumero on 556945-4274
Yritystiedot:
Arc E-Commerce AB
Rekisteröintinumero (556945-4274) / ALV-tunnus / VAT ID: SE556945427401
Osoite:
Arc E-commerce AB
Box 3124
13603 Haninge
Ruotsi